دوشنبه ۰۳ اردیبهشت ۰۳

جك صندوق برقي راوفور

اطلاعات عمومي

۵۷ بازديد

گروه آپشن كار از جمله رائه دهنده آپشن هاي ويژه براي خودرو در تهران است كه در ادامه مطلب توضيحاتي را در رابطه با سه مورد از اپشن هايي كه توسط اين گروه ارائه مي گردند خدمتتان عرض مي كنيم . با ما همراه باشيد.

جك صندوق برقي راوفور

جك صندوق برقي راوفور | جك صندوق عقب راوفوردر اين بخش از  مطلب به جك صندوق برقي راوفور خواهيم پرداخت و با توضيحات كامل در مورد مزاياي جك صندوق برقي راوفور شما را با اين آپشن ضروري بيشتر آشنا خواهيم كرد. در سيستم جك صندوق برقي سنسور تشخيص مانع استفاده شده است تا زماني كه هنگام بسته شدن درب صندوق عقب، مانعي جلوي آن وجود داشته باشد، آن را تشخيص داده و به راننده هشدار دهد. اين سيستم اتوماتيك بوده و به صورت هوشمند باعث باز و بسته شدن درب صندوق عقب خودرو مي‌شود. نصب جك صندوق برقي بسيار راحت است و نيازي به قطع سيم كشي خودرو ندارد. براي نصب جك صندوق برقي خودرو تنها كافيست سوكت‌هاي آن را جايگذاري كرده و سپس آن را نصب كرد. اين مزيت باعث مي‌شود كه گارانتي خود را نيز باطل نشود. در برخي مواقع درب صندوق عقب خودرو با شدت بسته شده كه مي‌تواند باعث آسيب زدن به خودرو شود. با كمك جك صندوق برقي اين مشكل به سادگي حل خواهد شد و مي‌توانيد با تنظيم سرعت جك‌هاي اين سيستم در زمان باز و بسته شدن درب صندوق عقب خودرو از وارد شدن خسارت به آن جلوگيري كنيد. از مزاياي ديگر اين سيستم قابليت تنظيم ميزان باز و بسته شدن درب صندوق عقب خودرو است. اين مسئله موجب مي‌شود زماني كه خودرو در محوطه‌اي با سقف كوتاه قرار دارد، بتوانيد درب صندوق عقب خودرو را به ميزان دلخواه باز كرده و از برخورد درب صندوق عقب به سقف و ايجاد خسارت جلوگيري كنيد. در صورت استفاده از جك صندوق برقي خودرو براي باز شدن درب صندوق عقب مي‌توانيد از ريموت فابريك و كليدهاي داخلي خودرو نيز استفاده كنيد. جك صندوق برقي خودرو متناسب با نوع هر خودرو طراحي متفاوتي دارد و هنگام خريد آن بايد به اين نكته توجه كنيد. تمامي مزاياي گفته شده شامل جك صندوق عقب راوفور نيز مي‌شود. اگر قصد خريد جك صندوق برقي راوفور را داريد و مي‌خواهيد آن را با قيمتي مناسب تهيه كنيد با آپشن كار تماس بگيريد و راهنمايي‌هاي لازم را از كارشناسان مركز به دست آوريد.

پدل شيفتر اپتيما

پدل شيفتر يك آپشن جذاب است كه طرفداران بسيار زيادي در بين رانندگان حرفه‌اي دارد. اين آپشن امروزه براي خودروهاي متعددي توليد شده است. اگر خودروي اپتيما داريد و مجهز به اين آپشن نيست، به راحتي مي‌توانيد پدل شيفتر اپتيما كه مخصوص همين خودرو است را خريداري كرده و از مزاياي آن برخوردار شويد. پدل شيفتر يك آپشن جذاب است كه طرفداران بسيار زيادي در بين رانندگان حرفه‌اي دارد. اين آپشن امروزه براي خودروهاي متعددي توليد شده است. اگر خودروي اپتيما داريد و مجهز به اين آپشن نيست، به راحتي مي‌توانيد پدل شيفتر اپتيما كه مخصوص همين خودرو است را خريداري كرده و از مزاياي آن برخوردار شويد. در اين مقاله به بررسي عملكرد و ضرورت نصب پدل شيفتر اپتيما پرداخته‌ايم، بنابراين اگر تمايل به كسب اطلاعات بيش‌تر در مورد اين آپشن داريد با ما همراه باشيد. براي خريد تضميني و نصب آن نيز مي‌توانيد به وسيله شماره تلفن‌هاي موجود در اين صفحه با كارشناسان آپشن كار در ارتباط باشيد.

آشنايي با پدل شيفتر

پدل شيفتر همان دنده پشت فرمان است كه با نصب آن بر روي خودرو خود به راحتي حين رانندگي مي‌توانيد دنده را عوض و يا خلاص كنيد. اغلب پدل شيفتر‌ها به شكل اهرم و يا دكمه هستند كه پشت فرمان قرار مي‌گيرند و با استفاده از آن ديگر لازم نيست دست را از روي فرمان برداريد. برداشتن دست از روي فرمان به منظور تعويض دنده ممكن است موجب بر هم خوردن تعادل خودرو شود. از آن‌جايي كه بهترين حالت دست بر روي فرمان در حالت 10:10 است، لذا پدل شيفتر را به گونه‌اي طراحي كرده‌اند تا درست در همين حالت نزديك انگشتان دست قرار گيرد. اين در حالي است كه در خودروهاي فاقد اين آپشن معمولا دست‌ها در حالت ايده‌آل نيستند و حتي اكثر افراد فرمان را با يك دست مي‌گيرند و دست ديگر را روي كنسول مياني بر روي دنده مي‌گذارند كه اين حالت از لحاظ ايمني اصلا تائيد نمي‌شود. با توجه به اهميت پدل شيفتر و امكاناتي كه در اختيارتان قرار مي‌دهد، بهتر است هر چه زودتر به خريد و نصب آن اقدام كنيد تا از رانندگي ايمن و آسوده لذت ببريد. جك صندوق عقب سورنتو آپشن مفيدي است كه علاوه بر آن كه باعث مي‌شود استفاده از صندوق عقب خودرو بسيار راحت‌تر شود، از وارد شدن خسارت به آن نيز جلوگيري مي‌كند. در صورتي كه خودروي راوفور آسيب ببيند و خسارتي به آن وارد شود، هزينه‌هاي زيادي براي راننده خواهد داشت. به همين منظور براي جلوگيري از وارد شدن خسارت به صندوق عقب خودرو، خريد جك صندوق برقي راوفور به دارندگان خودروي راوفور توصيه مي‌شود. براي خريد جك صندوق عقب راوفور مي‌توانيد با آپشن كار تماس گرفته و آن را با كيفيتي بالا و قيمتي مناسب تهيه كنيد. تمامي محصولات فروشگاه آپشن كار داراي ضمانت اصالت كالا هستند و اين اطمينان را به مشتري مي‌دهند كه كالاي خريداري شده توسط آنها اصل بوده و كاركرد بالايي خواهد داشت. با خريد جك صندوق عقب راوفور هنگام استفاده از صندوق عقب خود را خيالي آسوده‌تر خواهيد داشت.

دوربين 360 درجه لندكروز

دوربين 360 درجه در حقيقت از 4 دوربين تشكيل شده؛ يك دوربين در زير سپر جلو، يك دوربين در سپر عقب، يك دوربين زير آينه‌بغل سمت چپ و يك دوربين نيز در زير آينه‌بغل سمت راست. اين 4 دوربين تصاويرشان را با پردازشگر سيستم مي‌فرستند و اين پردازشگر است كه با پردازش تصاوير دست‌آخر تصويري 360 درجه از محيط اطراف خودرو را روي صفحه‌نمايش خودرو به نمايش درمي‌آورد. ضمناً امكان آن كه اين تصاوير را راننده روي گوشي موبايل خود دريافت كند نيز وجود دارد. خبر خوب ديگر آن كه در سيستم دوربين 360 درجه از سيستم عامل اندرويد استفاده شده و اين امر شرايط به‌اشتراك‌گذاري تصاوير و ويدئوهاي اين سيستم در شبكه‌هاي اجتماعي را مهيا كرده است. دوربين 360 درجه خودرو لندكروز موجب مي‌شود خودروي لندكروزتان را حتي در فضاهاي تنگ و باريك نيز به راحتي و با تسلط بالا پارك كنيد و هيچ از بابت خط افتادن روي بدنه‌ي خودرو نگران نباشيد. با استفاده از تصاوير اين دوربين كاملاً به دورادور خودرو احاطه خواهيد داشت و مي‌توانيد بدون خارج شدن از خودرو هر قسمت از بدنه‌ي خودرو را مورد بررسي قرار دهيد. اين نكته نيز بايد گفته شود كه دوربين‌هاي نصب شده در سپرهاي جلويي و عقبي مي‌توانند با تصاويري كه ارائه مي‌دهند در خيابان‌ها و جاده‌هاي پر ترافيك نيز به كار آيند و نشان دهند كه خودروي شما تا خودروي عقبي يا جلويي به چه اندازه فاصله دارد. اگر فكر مي‌كنيد دوربين 360 درجه خودرو مي‌تواند در راستاي يك رانندگي مسلط به كارتان بيايد، در خريد آن درنگ نكنيد. براي خريد اين آپشن هيچ نياز به گشتن در كل شهر نيست، كافي ست تلفن را برداريد و با كارشناسان آپشن‌كار تماس بگيريد. با تماس شما، كارشناسان درصدد ارائه‌ي راهنمايي‌هاي لازم جهت انتخاب دوربين برمي‌آيند و شما را جهت خريدي عالي راهنمايي مي‌كنند. سپس مي‌توانيد سفارش‌تان را به صورت تلفني ثبت كنيد. خريد از يك شركت معتبر و با سابقه امكان نصب دوربين در شرايطي استاندارد و با تضميني مناسب را فراهم مي‌سازد. اين امر موجب مي‌گردد كه نگراني‌ها و دغدغه‌هايي كه به هنگام خريد از يك فروشگاه نامعتبر وجود دارند را تجربه نكنيد.دوربين 360 درجه خودرو لندكروز | دوربين 360 درجه لندكروزشما مي توانيد جهت سفارش و خريد هر يك از مواردي كه در بالا توضيح داده شد و نيز مشاهده و خريد موارد بيشتر به سايت آپشن كار مراجعه فرمائيد.    

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.